|
|
|
|
Wyobraź sobie taką sytuację.
Siadasz do komputera i odpalasz skrzynkę pocztową.
Widzisz 5 wiadomości, w których ludzie dziękują Ci za pracę, którą wykonujesz.
Czytasz te wszystkie historie sukcesu i czujesz, że to, co robisz, ma sens.
Odpalasz sklep i okazuje się, że w tym tygodniu średnia dzienna sprzedaż to ponad 5 tysięcy złotych.
To stały, niezależny od sezonu przychód.
Wiesz, że dziś nie będziesz musiał gasić pożarów.
Masz sporo pieniędzy na koncie, więc będziesz pracował nad tym, co faktycznie sprawia Ci frajdę, a resztę rzeczy wykona zespół.
Twoja marka kojarzy się z uczciwością, wiarygodnością i luksusem.
Masz status eksperta, mentora i lidera w branży.
Po pracy, którą kończysz o 14:30, masz balans.
Zarabiasz dobrze, ale możesz też zrobić coś z dzieckiem, potrenować w ciszy lub spędzić czas z partnerem.
Brzmi jak bajka? Kiedyś też tak uważałem.
Dziś moje życie przekroczyło te oczekiwania.
Gdybym nie miał bardzo ambitnych celów, które są dla wielu ekstremalne, kończyłbym pracę o 11:00 — i nadal miałbym 400 tysięcy miesięcznie przychodu.
Wiem, jak dojść do punktu, w którym chcesz być.
Jeśli interesuje Cię fajny styl życia i bezpieczeństwo finansowe — mogę Ci zbudować takie życie.
Kliknij ten link i umów się na rozmowę z moim zespołem.
To, co będziemy robić, to coś, czego do tej pory nie robiłeś.
Kliknij ten link >>>>
Adrian
|
|
|
UWAGA: Wysłaliśmy do Ciebie ten email, ponieważ subskrybujesz nasz newsletter lub jesteś klientem. Aby anulować subskrypcję kliknij link pod tą wiadomością lub odpisz na maila. Pamiętaj również, że wszystkie informacje w tym newsletterze są prywatną opinią autora. Chociaż staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i przekazywanych informacji, nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Czytelnik musi rozumieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem. Podobnie jak inwestowanie w reklamę czy promocje. Efekty w przedstawiane w newsletterze są nietypowe i nie zapewniamy, że uzyskasz takie same lub zbliżone efekty. Twoje wyniki zależą od wielu czynników np. od branży, doświadczenia, zasobów, poziomu zaufania klientów, marki itp. Co oznacza, że możesz mieć znacznie lepsze lub znacznie gorsze (lub nie mieć żadnych wyników). Jeśli nie akceptujesz tego sprostowania możesz wypisać się z listy.
© BIG IDEA SP. komendytowo-akcyjna. Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje zawarte na naszych stronach i newsletterach są chronione prawem autorskim. Nie możesz ich wykorzystywać bez pisemnej zgody.
|
|
|
|
|